Roadmap Roundup 05/25/2022

Az Útiterv frissítését kéthetente megjelenő magyarázó levélke a reesangyalok fordításában, Star Citizen magyarul.

Útiterv Frissítés
05/25/2022 – 13:00

Boldog szerdát mindenkinek!

Az Útiterv frissítését kéthetente rövid magyarázó megjegyzéssel kísérjük, hogy betekintést nyújtsunk a változásokhoz vezető döntéshozatalba. Ez része annak a törekvésnek, hogy a kommunikációnkat átláthatóbbá, konkrétabbá és érthetőbbé tegyük mindannyiótok számára, akik segítenek a Star Citizen és a Squadron 42 megvalósításában.

Ezzel a mondanivalóval vágjunk bele az e heti Roadmap Roundupba!

-CIG közösségi csapat
Jelentős változások 2022. május 25-re

Ahogy azt a múlt héten az elnök legutóbbi levelében részletesen kifejtettük, ezen a héten frissítjük a Release View-t, hogy tükrözze a kulcsfontosságú technológiák 2022-es bevezetését, ahogy folytatjuk az Alpha 4.0 felé vezető utat.

Először is, észrevehetitek, hogy a 3.18-as oszlopot úgy módosítottuk, hogy most már 2022 harmadik negyedévében érkezik. Célunk, hogy az Alpha 3.18 megjelenésével együtt a Persistent Entity Streaming (PES) implementációját is beillesszük, amely egy olyan alapvető technológia, amely lehetővé teszi, hogy a Star Citizen összes dinamikus objektuma megmaradjon a szerverek és a játékülések között. A perzisztens univerzumban az állapot rögzítésének alapvető változása rengeteg olyan éles esettel és problémával fog járni, amelyekkel eddig még nem találkoztunk, vagy nem láttuk előre. Emiatt a 3.18-at másképp fogjuk megközelíteni, mint a korábbi kiadásainkat, mivel arra számítunk, hogy a 3.18 sokkal hosszabb időt fog igénybe venni az Evocati/PTU tesztelési fázisban, mint a korábbi kiadásaink.

A cél az lesz, hogy 2-3 hónapig teszteljük az Alpha 3.18-at a PTU-ban, hogy a 3. negyedév végén megjelenhessen az Alpha 3.18-as kiadás. Addig is azonban még rengeteg tartalom van úton! Ez a jelenlegi Alpha 3.17 ágon fog megjelenni a 3.17.2 frissítésben, ami június végét célozza meg. Ezek a funkciók a Release View-ban a meglévő 3.17-es oszlopban fognak megjelenni, jelenleg Tentative-ként vannak jelölve, amíg a végső felülvizsgálatuk be nem fejeződik. Emlékeztetőül, egy oszlop magában foglalja az összes inkrementális javítást ugyanabban az oszlopban. Például a 3.17 oszlop az adott javítási ciklusban megjelenő összes tartalmat felsorolja, beleértve a 3.17.0, 3.17.1, 3.17.2 stb. javításokat.

Amint a 3.17.2 kiadásra kerül, a 3.18 tesztelése nem sokkal később megkezdődik. Az alább felsorolt 3.17-es funkciók (kivéve az elsőt!) mind ezt a Q2-es kiadást célozzák meg.

Ezen kívül lesz egy 3.19-es Alpha frissítés a negyedik negyedév végén, a 3.18-ashoz hasonló tesztelési megközelítéssel a szerver hálózás, a Pyro rendszer és még sok más, az Alpha 4.0-ban megjelenő újdonságok első kiadásához. Ezért a 3.19 oszlopot 2022 negyedik negyedévében történő megjelenésre frissítettük.

Kérjük, értesítsen minket, ha bármilyen kérdése van az új kiadási ütemezéssel kapcsolatban, és további részletekért olvassa el az elnök levelét.

Megjelenítés nézet.

A Release View a következő kártyákkal bővült:

Drake Mule

Drake teherszállító járművének, a Mule-nak az építése, megvalósítása és kiegyensúlyozása játékra kész járműként. Ez a funkció az Alpha 3.17 oszlopba került.

Illegális szállítási küldetések

A szállítási küldetések illegális változatainak implementálása a perzisztens univerzumba, beleértve a hírnév nyereséget a bűnözői frakciókkal. Ez a funkció bekerült az Alpha 3.17 oszlopba, és a 3.17.2 második negyedévében tervezik leszállítani.

AI – Bolygóközi navigáció

Ez a rendszer lehetővé teszi az NPC-k számára, hogy bolygófelületeken mozogjanak egy dinamikusan generált navigációs háló segítségével. Ez hatékonyan feldolgozza a bolygók terepét és objektumait, hogy a játékosokat körülvevő környezetet prioritásként feldolgozza a navihálóba, lehetővé téve az összes meglévő funkció használatát a bolygókon. Ennek a funkciónak az első megvalósítása a Reclaimer Derelict Points of Interest lesz. Ez a funkció az Alpha 3.17 oszlopba került, és a 3.17.2-ben a második negyedévben tervezzük leszállítani.

Derelict Reclaimer – Érdekes pontok

További érdekességek, amelyek mind a bolygókon, mind az űrben elszórtan lesznek elhelyezve. Ezek elhagyott Aegis Reclaimerek lesznek, amelyek valamilyen tevékenységgel (rejtvény, átkelés, küldetések) és zsákmányolható jutalmakkal együtt. Ez a funkció az Alpha 3.17 oszlopba került, és a 3.17.2-ben a második negyedévben tervezik átadni.
További Stanton Lagrange-pontok

További pihenőhelyek megvalósítása a microTech és az ArcCorp körül, beleértve magukat az állomásokat és az őket körülvevő gázfelhőket is. Ez a funkció az Alpha 3.17 oszlophoz került hozzá, és a 3.17.2 második negyedévében tervezzük leszállítani.

Orison ostroma

Orison ostromának megvalósítása, egy új dinamikus esemény a perzisztens univerzumban. Ez az új esemény FPS- és repülési harcot is tartalmaz, és ebben az új eseményben a Nine Tails ellen kell harcolnod, hogy felszabadítsd Orison lebegő platformjait. Ez a funkció az Alpha 3.17 oszlopba került, és a 3.17.2-ben a második negyedévben tervezik átadni.

Tartós entitás-streaming

A Persistent Entity Streaming alaptechnológia implementálása a Star Citizenbe. Az olyan szolgáltatások, mint az Entity Graph és a Replication Layer felhasználásával ez lehetővé teszi, hogy minden dinamikus objektum a játékban teljes mértékben fennmaradjon az összes szerveren, függetlenül attól, hogy az egy játékos tulajdonában vagy birtokában van-e vagy sem. Ez a funkció az Alpha 3.18-as oszlopba került be.

Haladáskövető

A következő, korábban be nem jelentett eredmények mostantól a Progress Trackerben láthatók:

Drake Mule

Drake teherszállító járművének, a Mule-nak a megépítése, megvalósítása és kiegyensúlyozása játékra kész járműként. Ez a teljesítendő hozzá lett adva az Audio, Narrative, Vehicle Concept Art, Vehicle Content – EU, Vehicle Feature és VFX csapatok ütemtervéhez.

Anvil Légiónárius

Az Anvil Aerospace dedikált beszállóhajójának, a Legionnaire-nek a megépítése, megvalósítása és kiegyensúlyozása játékra kész járműként. Ez a feladat a Narrative, Vehicle Concept Art és Vehicle Content – EU csapatok ütemtervéhez került hozzá.
(Progress Tracker Októbertől 11 hét!)

Ez minden erre a hétre! Csatlakozzatok a Spectrumon folyó vitához, és nézzétek meg az Útiterv Kísérő Útmutatót a Star Citizen nyilvános útitervéről szóló további információkért.

Vertigo