RSI Scorpius Antares Q&A

Most ,hogy az RSI Scorpius Antares új rövid hatótávolságú elfogó vadászgép bekerült az univerzumba , a tervezők válaszoltak a kérdésekre.


1.Vannak előnyei az alap Scorpiushoz képest, mint például a páncélzat, a pajzsok és a manőverezhetőség? Az Antares gyorsabb lesz a célpontok üldözésénél, mint az alap Scorpius?

Az Antares páncélzata és pajzsai megegyeznek az alap Scorpiuséval. A torony hiánya azonban könnyebbé teszi, így az Antaresnek valamivel nagyobb a végsebessége. Az egyensúly érdekében a kezelhetőségét is csökkentették egy kicsit.

2.Az Antares pilótafülkéjének beállítása különbözni fog az alap Scorpiusétól? Például négy MFD lesz rajta a kettő helyett?

A pilótafülkék gyakorlatilag azonosak, csak a másodpilótaülésen történtek kisebb változtatások az extra funkciók miatt. A Scorpius szándékosan két MFD-vel készült, mivel a jövőben további sisakalapú MFD-ket tervezünk.

3.Annak ellenére, hogy az Antares elveszítette a tornyát, és így eredeti tűzerőjének jelentős részét, valamint csökkentette a fedezéktűz szögét, fegyverzetét tekintve még mindig ütőképes. Az Antares technikailag nehéz vadászgépnek minősülne?

Az Antares még mindig nehéz vadászgépnek minősül a megmaradt tűzereje miatt, amelynek bár a nyers DPS-értéke alacsonyabb, az EMP és a kvantumzavaró segítségével alternatív módon biztosít ütést. Azonban némileg a nehéz vadászgép és az interdiktor közötti határvonalon mozog.

4.Hogyan hatnak az extra tiltó és EMP modulok az Antares szignaturájára, amikor szkennelik?

Mivel több energiaigényes komponenssel és egy további erőművel rendelkezik ezek működtetéséhez, az Antares szignaturája magasabb, mint a normál Scorpiusé, ami azt jelenti, hogy könnyebben észlelhető.

5.Miben különbözik az Antares kvantumkényszerítő eszköz (QED) komponense az RSI Mantisétól?

Az Antares nem rendelkezik teljes QED-vel, csak egy kvantumzavaróval, amely megakadályozza, hogy a közeli hajók használják a kvantumhajtóművüket. A Mantisnak van kvantumzavarója és kvantumcsapdája is, amely más hajókat húz ki a kvantumutazásból. A Sáskának azonban nincs EMP-je, mint az Antaresnek.

6.Milyen előnyei és hátrányai vannak az Antaresnek például a Cutlass Blue-val és a Vanguard Sentinellel szemben?

A legfontosabb előnye a kvantumzavaró és az EMP eszköz kombinációja, míg a Cutlass Blue és a Sentinel csak az egyiket tartalmazza. Ugyanakkor a Sentinel és a Cutlass Blue előnye, hogy a belső tér hozzáférhető, ami nagyobb rugalmasságot biztosít a szerepkörök tekintetében.

7.Vajon az EMP olyan erős lesz, mint a Vanguard Sentinelé?

Nagyon hasonló teljesítményű, mint a Sentinelé, a kissé lassabb töltési időért cserébe kissé megnövelt hatótávolsággal rendelkezik. Ezeket az értékeket idővel valószínűleg kiigazítják, hogy mindkettő versenyképes, de különböző maradjon.

8.Mivel az Antares nem olyan manőverező vagy fürge, mint az Avenger Warlock, elég nagy az EMP hatásterülete ahhoz, hogy ezt ellensúlyozza?

Igen. Az Antares EMP hatósugara nagyobb, mint a Warlocké, hogy figyelembe vegye a kisebb hajóhoz viszonyított kisebb mozgékonyságát.

9.Mekkora EMP generátorral rendelkezik az Antares? Hány hajót tud az EMP kiiktatni?

Az EMP-generátor egy egyedi gyártású elem, és nem fér bele a szokásos alkatrész paraméterekbe. Az, hogy hány hajót tud hatástalanítani, teljesen attól függ, hogy azok milyen közel vannak egymáshoz és az alkatrészek méretétől, mivel ez egy sugárirányú hatás, amely közvetlenül az alkatrészeket célozza meg.

10.Mennyi az EMP újra töltélsi ideje az Antares-en?

Konkrét idő megadása a töltési sebességre vonatkozóan egyelőre nem végleges, mivel a további egyensúlyozás és iteráció a használat után lesz véglegesítve. Ehelyett jobb, ha hierarchiában gondolunk rá a többi EMP-berendezéssel rendelkező hajókhoz képest, mint például a Sabre Raven, az Avenger Warlock és a Vanguard Sentinel. Jelenleg a Raven a leggyorsabban tölthető, az Antares és a Sentinel pedig a leglassabban.

11.Ha valaki szólóban játszik, a pilóta irányíthatja a kvantumzavarót és az EMP-t?

Nem. A kvantumzavaró és az EMP aktiválásához egy másodpilóta szükséges.

12.A másodpilóta irányíthatja a rakétákat és az EMP-t is?

Nem, a másodpilóta csak az EMP-hez és a kvantumzavaróhoz fér hozzá. A pilóta irányítja a szárnyfegyvereket és a rakétákat.

13.Az Antares e-hadviselési komponense (az EMP) teljesen moduláris? Például lecserélhető a Scorpius tornyára? Az Antares az eredeti Scorpius teljes változata?

A két hajó burkolatának geometriája jelentősen megváltozott, így teljes változatokká váltak. Az alkatrészek nem modulárisak, így nincs lehetőség a másik felszerelésére.

14.A Master Modes bevezetésével a kvantumzavaró hatással lesz a hajó kvantumnövelő (Boost) képességére?

Igen. A kvantumzavaró a jelenlegi tervek szerint zavarja a kvantumnövelés képességét.

15.Korábban már említették a Scorpius szárnykonfigurációjának kiterjesztésének lehetőségét a lapos mintázatra; van ennek valami frissítése?

Még mindig tervben van, de a prioritási listán hátrébb van. Más, harmadik állapotú járműveket is megvizsgálunk (beleértve a Dragonfly kompakt állapotát és az Eclipse felhajtott szárnyait), amikor ezt megtesszük.

16.Mi az oka annak, hogy az Antares kétüléses lesz az együlésessel szemben?

Játékmenetileg az, hogy mindez egy játékoson van, eléggé megterhelő lenne ahhoz képest, hogy két játékos között oszlik meg a teher, különösen a harc hevében. Például, ha egy játékosnak egy csapat ellenséggel szemben a barátságos hajók mellett fegyverekkel, rakétákkal, az EMP-vel és a kvantumzavaróval is meg kell küzdenie, az túl sok lenne.