Alpha 3.17 Patch Watch

Alpha 3.17 Patch Watch | Fegyver-újítás, ATC és még sok más!

Hello mindenkinek!

A korábbi Patch Watch-okhoz hasonlóan most is kiemelünk néhány kevésbé ismert funkciót és fejlesztést, amelyek az Alpha 3.17-ben érkeznek, és amelyek nagy hatással lesznek a ‘versumra. Tehát, ahogy közeledünk a kiadás napjához, töltsetek velünk egy kis időt, és merüljetek el mélyebben ezekben a közelgő funkciókban.

FPS Fegyver Refactor
Ez része a folyamatban lévő refaktorálásnal, hogy a procedurális animációk természetesebben jelenjenek meg, amikor FPS nézetben tartod a fegyvert. Az Alpha 3.17-hez a fegyverek kilengéseit és visszarúgásértékeit a puskák, SMG-k, shotgunok és mesterlövészpuskák széles skáláján igazítottuk ki. Mostantól a karaktered esztétikusabb módon mozgatja a kezét és a fegyvereit, biztosítva némi súlyt és mozgást, amit a Star Citizen fegyvereitől elvársz.

Ezzel együtt frissítettünk néhány fegyver visszarúgását és viselkedését is. Így számíthatsz arra, hogy néhány fegyvert sokkal nehezebbnek és ütősebbnek fogsz érezni, míg néhány teljesen másképp fog viselkedni, mint korábban. Például a Gallant puska mostantól egy halálos háromlövetű puska, opcionális ötlövetű sorozatlövéssel (hosszabb lövésleállási idővel).

Toronygyorsítás
Realisztikusabb gyorsulást vezettünk be a tornyok mozgatásába; a tornyok mostantól nem azonnal érik el a maximális sebességet az aktuális bemeneti eltérítés alapján, hanem folyamatosan felgyorsulnak.

A Hajó pozíciós deszinkronizáció
Az Alpha 3.17-ben egy hálózati frissítést adtunk hozzá, hogy csökkentsük a hajók közötti deszinkronizációt. Úgy találtuk, hogy a hajók deszinkronizálódtak, ezért változtatásokat végeztünk a hálózati időkésleltetés csökkentésére, hogy a hajók a megfelelő időpillanathoz közelebb szinkronizálódjanak, ami sok látható deszinkronizációs problémát csökkenthet. Az Alpha 3.16-hoz képest úgy kell érezned, hogy a többi játékos hajójának iránya és pozíciója sokkal pontosabb.

Légiforgalmi irányítás (ATC) leszállás.
Hozzáadtunk egy billentyűkhöz kötött opciót az ATC leszállás kérését (alapértelmezés szerint nem kötött). A billentyűkötés hozzárendeléséhez indítsd el a játékot, kattints az Opciók, Billentyűkötések, majd a bal alsó sarokban a Speciális vezérlés testreszabása menüpontra. A Repülés – Mozgás fülön találod a Leszállás kérése menüpontot.

Játékos sérülése Polírozás
Átdolgoztuk a sérülésrendszert, hogy növeljük a sérülések valószínűségét az ismétlődő harci találkozások során, és csökkentsük az azonnali halál esélyét. Mostantól százalékos esély van a korai sérülések kiváltására, ha egy testrészen sérülést szenvedtek. Ezt minden alkalommal értékeljük, amikor a testrész további kopást kap, és a kiváltások között rövid lehűlés van, hogy megakadályozzuk a túl gyakori előfordulását.

A Vérzés állapotát frissítettük, hogy kevésbé legyen súlyos. Korábban minden testrész külön-külön vérzett, és halmozódott a felhalmozódó sérülés. A visszajelzések alapján, amelyek szerint ez túl súlyos volt, a Vérzés állapot mostantól megakadályozza a halmozódást, és a sebzés mértéke csökkent. A vérzés funkciója valószínűleg egy későbbi időpontban ismét változni fog, hogy a sérülések is befolyásolják, de egyelőre ez a változás jobban tükrözi a kívánt élményt.

Az éhség és a szomjúság mértékének egyensúlyi frissítése
Az éhség- és szomjúsági ráták mostantól kissé agresszívebbek, kicsit kevesebb időbe telik az éhezés és a kiszáradás felé haladni. Az olyan tevékenységek, mint a sprintelés, ugrás, ütés stb. szintén kissé nagyobb hatással vannak az éhségre és a szomjúságra. Ez a változtatás közelebb visz minket a tervezett élményhez, most, hogy a saját leltárkészlet tárolása (és így az ételhez és italhoz való könnyebb hozzáférés) elérhetővé vált.

Forrás Star Citizen Spectrum:

https://robertsspaceindustries.com/spectrum/community/SC/forum/3/thread/alpha-3-17-patch-watch-weapon-refactor-atc-and-mor/4963592

Verigo