Új sandbox típusú küldetés jön a Star Citizenbe


  • A küldetés helyszínei az „elhagyatott” Hathor létesítmények.
  • Ezen területeket a 9Tails banda tartja fennhatóság alatt és gyorsan újrateremtődnek (respawnolnak) miután kiiktattuk őket.
  • Több új fejvadász küldetés van, amelyek ezekbe a létesítményekbe irányítanak, beleértve a nem törvényes küldetéseket is.
  • Aberdeen és Daymar felett 2-2 platform (OLP) található.
  • Mindegyik OLP egy jelöletlen helyen lévő irányító bunkerrel áll összeköttetésben (mindig a lézer becsapódási helyének 1km-es körzetében van valahol a bunker) és három felszíni szövetségi létesítménnyel.
  • Aberdeen felett a létesítmények név szerint „Vivere és „Ruptura”, Daymar felett pedig „Atrittus” és „Lamina”.

Most pedig nézzük az ajánlott felszereléseket erre a küldetésre:

  • Légy felkészült, mert az npc-k gyorsan respawnolnak és bizony lőni fognak rád keményen! Jó ha viszel magaddal orvosi nursa rover-t/terrapin-t/Cutlass red-et, vagy c8r pisces-t!

A következő eszközök kellenek:

  • Maxlift tractor lézer, hogy a nagy és nehéz dobozokat és a GP-XP ipari akkukat el tudd vinni!
  • Orvosi felszerelés a páncélra rögzítve, amely azonnali segítséget nyújt a tűzharc során szerzett sérülések gyógyítására/enyhítésére!
  • Biztosíték (fuse), amely ajtók nyitásához szükséges a küldetés során. Ebből jópár darabot érdemes vinni!

Ezen felül erősen ajánlott egy nehézpáncél szett és egy hozzá való nehéz hátizsák! Legyen még a karakternél élelem és víz, vagy valamilyen speciális ital ami mindegyiket tölti (cruz lux)! A fegyverekhez amit felszereltél legyen rengeteg lőszer!


A küldetés lépései:

Első fázis és helyszíne: Planetary alingment facility (bolygóközi szövetkezeti létesítmény)

Cél: Szerezz meg 3db alingment (szövetkezeti) kulcskártyát helyszínenként, hogy aktiválhasd „PAF-I”; „PAF-II” és „PAF-III” vezérlőket!

  • Keress karbantartó kioszkokat a kisebb épületekben, hogy kinyithasd a kék garázsajtókat, amelyek biztosítják a további „loot”-ot, vagy hozzáférést a biztonsági kioszkhoz!
  • Nyomtass „PAF maintenance” kulcsokat és „PAF security” kulcsokat! Egy darab nyomtatása után 15 percet várni kell, hogy elkezdhesd a következőt.
  • Ha megvan a 3db „PAF security” kulcs, menj az antenna épületbe, hogy hozzáférj a „security”, „komms” és az „admin” szobákhoz!
  • Mind a három szobából hozd el az „alingment” kulcsokat!
  • Használd a kártyákat mind a három tányér vezérlő kioszknál! (egy kioszknál 1 perc az aktiválási idő)
  • Ha mindegyikkel végeztél, a szemközt lévő sárga garázsajtó kinyílik!
  • A sárga garázsban található a „GP-XP large industrial battery”. Ezt kell maxlift segítségével felvinni magaddal az adott hold körüli pályán keringő OLP-re!

Második fázis és helyszíne: Orbital laser platform (bolygókörüli lézer platform)

Cél: Helyezd áramalá a lézert és szerezd meg a hozzá való aktiváló kulcsot! (Laser Activation Key) Mellékküldetés: 2db OLP raktárkulcs nyomtató található a fővezérlőben (main control area). Nyomtass 4db kártyát, hogy hozzáférj mind a négy raktárhoz (Storage Room)!

  • A maxlift segítségével vidd a GP-XP akksikat a nyitott tápegységekhez (power units) mind a két leszállópadnál és helyezd bele őket!
  • Menj a központi vezérlőterembe, amely egy szinttel lejjeb található! Ha minden áram alatt van és pozícióba állt, akkor az aktiváló gombbal a konzol közepén lehet nyomtatni a lézer aktiváló kulcsot (laser activation key)! Ezt vidd magaddal a következő helyszínre!

Harmadik fázis és helyszíne: Ground activation bunker (felszíni aktiváló bunker)

Cél: Találd meg a bunkert és aktiváld a lézert!

  • A bunker nem bocsát ki semmilyen jelet és nincs jelölve a térképen, éppen ezért nehézkes a megtalálása. A lézer kibocsátási ponttól egyenesen, egyvonalban közelítsd meg a felszínt!
  • A felszínhez közeledve egy négyzet alakú képződményt kell keresni, ami elüt a környezettől. (fentebbi képen ez látható)
  • A bunker megközelítőleg 1km távolságra található a lézer becsapódási pontjától bármely irányban.
  • Ha megtaláltad a bunkert, a lézer aktiváló kártya (Laser Activation Key) segítségével aktiváld a lézert! (indítás után 5 másodperc a visszaszámlálás. Ezidő alatt kifuthatsz, hogy onnan nézd végig a show-t)

Negyedik fázis és helyszíne: Lézer becsapódási pont (Laser impact site)

Cél: Miután végzett a lézer a fúrással, nézz körül a becsapódási kráterben!

  • Ha ma nem ásunk, nem is leszünk fizetve! Mondja a bányász bölcsesség.
  • Innentől már csak be kell gyűjtened erőfeszítéseid gyümölcsét a becsapódási kráterben!

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a cikket! Remélem, hogy hasznos volt és a segített kicsit eligazodni! Oszd meg ezt másokkal is ha szeretnéd!

Találkozunk az univerzumban!

Star Citizen 4.0.1 PTU Január végi állapotok

Lassan 2025 Január végéhez közeledve úgy éreztem, hogy ideje megnézni a már jó pár hotfixen túlesett 4.0.1 ptu állapotát!


Betöltés után Stantonban nem észleltem semmi különöset. Bár ha ott maradtunk volna játszani, biztosan találkoztam volna ismert bugokkal. Azonnal Pyro ugróponthoz vettük az irány, mert ott szerettünk volna szórakozni egy kicsit. A cél az volt, hogy borsot törjünk mások orra alá. Menet közben még be kellett állítanom pár apróságot a hotas gombokra, amit eddig elfelejtettem, vagyis a 4.0 PREVIEW-on már beállítottam. Ahogy átértünk zökkenőmentesen, utána kezdődtek a furcsaságok. Ami a legnagyobb gond volt, hogy nem tudtam quantum ugrást végrehajtani. Szerencsére velem volt Zsolti, aki a pilótaülésbe huppanva át tudta hidalni ezt a gondot. Utána többször is kihúzott a bajból ebben a tekintetben. Ahogy mentünk a Bloom bolygó felé, menet közben több shardon kellett áthaladnunk. Még mindig hatalmas különbségek vannak shardonként a hibákat illetően. A shardok közötti qt ugrás is nehézkes, általában megáll a hajó a határnál, ezt nem sikerült még javítani. Végül ahogy elértük a bolygót, onnantól nem volt különösebb probléma, habár a ptu-n jelenleg csak az amerikai szerverek működnek, így elég nagy volt a reakcióidő és a laggolás.

Rengeteg javítás után még sok feladat van a CIG előtt. A shardok közötti zökkenőmentes átváltás lenne az egyik legfontosabb feladat és hogy a beállításokat is megőrizze. (pl ha a hajón beállítod az advanced hud-ot, de a másik shardon megint be kell, mert ott nem jelenik meg, vagy a power management elállítódik) Lehetséges, hogy ez majd a dinamikus server meshing-el fog megvalósulni valamikor ebben az évben. A szerverek 600 körüli játékosszámnál nagyon túlterheltek és ez okozza a hibák nagyrészét. Ha kevesebben vannak fent egy szerveren, akkor érezhetően sokkal jobban fut a Star Citizen! Egyértelműen szerver oldalról bűzlik a hal már egy jó ideje és erre idén várjuk a megoldást! Nagyon várom már a frissített útitervet 2025-re amely februárban érkezhet, hogy végre lássuk milyen funkciók érkezésére számíthatunk idén!


Addig is repüljetek óvatosan és találkozunk az univerzumban!

4.0 I új év, új remények!

Boldog Új Évet Kívánok! 🥳 Az évet egy kis könnyed fuvarozással indítottam. Hurston körül szállítottunk árut és kerestünk némi aUEC-et. Sok hibát javítottak szerveroldalon, jobban és stabilabban is futott a játék. Már PTU-n a 4.0.1-es frissítés, amely rengeteg javítást fog ezeken felül is tartalmazni.


Az ünnepek alatt és egészen eddig a hétig nem érkezett javítás, mert a CIG dolgozói téli szabadságukat töltötték, mint sokan mások. 2025 Január 6-án hétfőn újra munkába álltak a programozók, hogy rendbe rakják a játékot. Chris Roberts CEO a tavaly decemberi levelében elmondta, hogy a 2025-ös év a stabilitás éve lesz a Star Citizen-ben. Ez azt jelenti, hogy a jelenlegi tartalmakat fogják stabillá tenni és az újabb frissítések csak akkor kerülnek live környezetbe, ha azok már nem okoznak problémát. Így biztosítják a játék folyamatos stabilitását a jövőben. Ezeket továbbra is tesztelhetjük egy elkülönített tesztkörnyezetben az alábbiak szerint:

Bízom benne, hogy sikerül elérni, amit terveznek, mert a játékos közösség mindennél jobban vágyik erre a hőn áhított stabil alpha verzióra!

Tekintsétek meg alább a videómat:

Találkozunk az univerzumban!

Milyen a fejvadászat 2024 Decemberben?

Ezzel a frissítéssel hagyott itt minket a Cloud Imperium Games a karácsonyi szünetre!


Elindultunk páran reputációt és pénzt szerezni Stanton rendszerben fejvadászat formájában! Mindjárt az elején a hangároknál belebotlottunk az első hibába. Mikor fent a lifteknél /Baijini Point/ lekértem a Hornet MKII-met, a hangáromba érve azt tapasztaltam, hogy a hajó a textúrába ragadva izgett mozgott az állomáson, csak a jezését láttam a karakterem lába alatt. Store-olni sajnos nem lehetett, ezért Claim lett a vége, ami 10 perc várakozási idő a Hornet esetében, ha csak nem fizet az ember egy kis aUEC-et, úgy 3,5 perc csak. Mivel ott áll az ember pénz szűkében az új frissítésben ez nem túl jó pont. Kicsit tovább haladva eltűntek a küldetést jelző ikonok az egész térképről. Amely küldetés szerződésében világosan leírva vala a feladat, hogy hová kell menni, személy szerint csak azokat tudtam elvégezni. Még szerencse, hogy egyeseknél működött a küldetés jelző ikon a csapatból, de csak egy ideig. A hajókat javítani, tankolni, újratölteni sem egyszerű feladat, mert a mobiglass applikációban hibás az a fül, ahol ez a funkció elérhető és gyorsnak kell lennie az embernek, ha meg akarja nyomni a szükséges gombot. Még ha sikerül is, nem biztos hogy működik a dolog.


Tovább a folytatáshoz

PU Havi Jelentés 05.2023.

Május 2023.

Üdvözöljük a PU legújabb havi jelentésében! A múlt hónapban a Cloud Imperium fejlesztőcsapatai folytatták a munkát az Alpha 3.20 és azon túl, beleértve az Arena Commander frissítéseit, új járműveket és még sok mást.

Olvass tovább mindarról, amit a globális stúdiónkban májusban végeztünk.
Amiről olvashat:

  • Ai technológia, Animáció,
  • Művészet (karakterek),
  • Művészet (hajók),
  • Közösség,
  • Motor (game engine),
  • Újdonságok (Arena Commander),
  • Újdonságok (karakterek és fegyverek),
  • Újdonságok (játékmenet),
  • Újdonságok (küldetés),
  • Grafika, VFX programozás és Planet Tech,
  • Játékon belüli márkaépítés (Montreal),
  • Megilágítás, Élő eszközök,
  • Helyszínek,
  • Narrativa,
  • Online szolgáltatások (Montreal),
  • Kutatás és fejlesztés,
  • Rendszeres szolgáltatások és eszközök,
  • UI,
  • VFX
Tovább a folytatáshoz

PU havi jelentés május 2022

A szokásos Havi részletes Játék Jelentés a Star Citizten világában,a járművektől a Mag technológiáig, a reesangyalok fordításában.

Üdvözöljük a PU májusi havi jelentésében! Természetesen az Invictus Launch Week sok csapat napirendjén szerepelt a múlt hónapban, de jelentős előrelépés történt rengeteg közelgő tartalom és funkció terén is, beleértve az új helyszíneket, a be nem jelentett járműveket és a Perzisztens technológiát. Olvass tovább a részletekért.

Tovább a folytatáshoz

This Week in Star Citizen 04/04/2022

Mi történik a Star Citizen világában a következő héten , a reesangyalok fordításában.

Boldog hétfőt mindenkinek!

Ha esetleg lemaradtatok volna róla, az Alpha 3.17 már elérhető a PTU-n az 1. hullám tesztelői számára. Ha nem vagytok az 1. hullámban, ne féljetek, mivel a PTU hamarosan megnyílik a szélesebb tesztelői csoport számára is. További információkért a PTU-ról, a hullámok működéséről és a PTU-hoz való hozzáférésről, ha már meghívást kaptál, nézd meg a GYIK-et itt.

Nagyon várjuk, hogy ez a javítás kikerüljön az ajtón és a kezetekbe kerüljön, és folyamatosan tájékoztatunk titeket, ahogy haladunk! Hogy addig is megkönnyítsük a várakozásotokat, megragadtuk az alkalmat, hogy kiemeljünk néhány további, az Alpha 3.17-ben érkező tartalmat a legújabb Patch Watch bejegyzésünkben.

Ha már tesztelitek az új kiegészítéseket a tesztszerveren, és szükségetek van egy kis útmutatásra Starfarer-kapitányként vagy üzemanyagot kérő pilótaként, akkor arra bátorítunk, hogy nézzétek meg a lépésről-lépésre útmutatót, amit az új tankolási mechanikához állítottunk össze.

Végül, de nem utolsósorban, a mai nap folyamán megkezdtük a Q2 visszavásárlási zsetonok kiosztását. A nap folyamán mindannyiótoknak kiosztjuk őket, és erről a folyamatról többet megtudhattok a tudásbázisunkon.

Továbbá ne feledjétek, hogy április 9-én jön az ATMO eSports Fight or Flight PVP verseny döntője. Nem tudod, mire számíthatsz? Nézd meg ezt a Papa Freedom által készített videót, hogy bepillantást nyerj a csoportkör során látott akciókba.

Lássuk, mi történik ezen a héten:

Kedden a Narrative csapat egy mélyreható tanulmányt tesz közzé a Tiber ostromáról, amely egy négy évig tartó epikus harc volt az UEE és a Vanduul erők között a rendszer irányításáért. Emellett az áprilisi előfizetői Comm-Link is kedden indul!

Szerdára a fejlesztőcsapatok összeállítják a márciusi jelentéseiket, így figyeljetek a Star Citizenről és a Squadron 42-ről szóló havi jelentésekre a Comm-Linken és e-mailben.

Csütörtökön nem lesz Inside Star Citizen epizód, mivel lezárjuk a negyedéves szezont. A folyamatos szünet előtti utolsó epizódban az Alpha 3.17-ben a ‘verzumban’ érkező kiegészítésekkel és változásokkal foglalkoztunk, és bemutattuk a közelgő finomító koncepcióhajót, a MISC Expanse-t.

Végül pedig pénteken az előfizetői trezor frissítésével és az RSI hírlevéllel várunk titeket a postaládátokba. Emellett üdvözöljük a Star Citizen Live új epizódját is, amelyet a Star Citizen Twitch csatornánkon fogunk sugározni reggel 8 órakor Pacific / 15 órakor UTC. Ezúttal az Actor Feature Team tagjai válaszolnak majd a kérdésekre a Persistent Universe-ben található funkciókkal kapcsolatban, amelyekért ők a felelősek.

További szép hetet mindenkinek!

Ulf Kürschner
Vezető közösségi menedzser

Vertigo

Üzemanyag utántöltés – Ship to Ship Refueling.

Az alpha 3.17-ben érkező üzemanyag utántöltés leírása.

Hajóról hajóra történő üzemanyag-utántöltés
Alpha 3.17

A Star Citizen Alpha 3.17 bevezeti a hajók üzemanyag-utántöltésének lehetőségét repülés közben, a MISC Starfarer hajóinak rendszereit felhasználva. Ezt az útmutatót azok számára állítottuk össze, akik szabadúszó pilótaként, egy olyan org részeként, mint az Altama Energy, vagy olyan orgok eseményeinek támogatásával, mint az ATMO esports; illetve nektek, felszerelésfüggőknek, akik egyszerűen csak kíváncsiak a Starfarerek működésére. Olvass tovább, hogy lépésről lépésre útmutatót kapj a hajó rendszereiről, akár másokat szeretnél feltölteni, akár magadat szeretnéd feltankolni.

Tovább a folytatáshoz

This Week in Star Citizen 03/28/2022

Heti áttekintés a star citizen világából a reesangyalok fordításában.

Boldog hétfőt mindenkinek!

Az Evocati csoport egész múlt héten az Alpha 3.17-es frissítésen dolgozott, és a héten szeretnénk megnyitni a PTU-t az 1. hullám tesztelői előtt! Tartsátok szemmel a Spectrumot a bejelentésekért, ahogy egyre közelebb kerülünk az Alpha 3.17 megjelenéséhez.

Tovább a folytatáshoz

Alpha 3.17 Patch Watch

Alpha 3.17 Patch Watch | Fegyver-újítás, ATC és még sok más!

Hello mindenkinek!

A korábbi Patch Watch-okhoz hasonlóan most is kiemelünk néhány kevésbé ismert funkciót és fejlesztést, amelyek az Alpha 3.17-ben érkeznek, és amelyek nagy hatással lesznek a ‘versumra. Tehát, ahogy közeledünk a kiadás napjához, töltsetek velünk egy kis időt, és merüljetek el mélyebben ezekben a közelgő funkciókban.

FPS Fegyver Refactor
Ez része a folyamatban lévő refaktorálásnal, hogy a procedurális animációk természetesebben jelenjenek meg, amikor FPS nézetben tartod a fegyvert. Az Alpha 3.17-hez a fegyverek kilengéseit és visszarúgásértékeit a puskák, SMG-k, shotgunok és mesterlövészpuskák széles skáláján igazítottuk ki. Mostantól a karaktered esztétikusabb módon mozgatja a kezét és a fegyvereit, biztosítva némi súlyt és mozgást, amit a Star Citizen fegyvereitől elvársz.

Ezzel együtt frissítettünk néhány fegyver visszarúgását és viselkedését is. Így számíthatsz arra, hogy néhány fegyvert sokkal nehezebbnek és ütősebbnek fogsz érezni, míg néhány teljesen másképp fog viselkedni, mint korábban. Például a Gallant puska mostantól egy halálos háromlövetű puska, opcionális ötlövetű sorozatlövéssel (hosszabb lövésleállási idővel).

Toronygyorsítás
Realisztikusabb gyorsulást vezettünk be a tornyok mozgatásába; a tornyok mostantól nem azonnal érik el a maximális sebességet az aktuális bemeneti eltérítés alapján, hanem folyamatosan felgyorsulnak.

A Hajó pozíciós deszinkronizáció
Az Alpha 3.17-ben egy hálózati frissítést adtunk hozzá, hogy csökkentsük a hajók közötti deszinkronizációt. Úgy találtuk, hogy a hajók deszinkronizálódtak, ezért változtatásokat végeztünk a hálózati időkésleltetés csökkentésére, hogy a hajók a megfelelő időpillanathoz közelebb szinkronizálódjanak, ami sok látható deszinkronizációs problémát csökkenthet. Az Alpha 3.16-hoz képest úgy kell érezned, hogy a többi játékos hajójának iránya és pozíciója sokkal pontosabb.

Légiforgalmi irányítás (ATC) leszállás.
Hozzáadtunk egy billentyűkhöz kötött opciót az ATC leszállás kérését (alapértelmezés szerint nem kötött). A billentyűkötés hozzárendeléséhez indítsd el a játékot, kattints az Opciók, Billentyűkötések, majd a bal alsó sarokban a Speciális vezérlés testreszabása menüpontra. A Repülés – Mozgás fülön találod a Leszállás kérése menüpontot.

Játékos sérülése Polírozás
Átdolgoztuk a sérülésrendszert, hogy növeljük a sérülések valószínűségét az ismétlődő harci találkozások során, és csökkentsük az azonnali halál esélyét. Mostantól százalékos esély van a korai sérülések kiváltására, ha egy testrészen sérülést szenvedtek. Ezt minden alkalommal értékeljük, amikor a testrész további kopást kap, és a kiváltások között rövid lehűlés van, hogy megakadályozzuk a túl gyakori előfordulását.

A Vérzés állapotát frissítettük, hogy kevésbé legyen súlyos. Korábban minden testrész külön-külön vérzett, és halmozódott a felhalmozódó sérülés. A visszajelzések alapján, amelyek szerint ez túl súlyos volt, a Vérzés állapot mostantól megakadályozza a halmozódást, és a sebzés mértéke csökkent. A vérzés funkciója valószínűleg egy későbbi időpontban ismét változni fog, hogy a sérülések is befolyásolják, de egyelőre ez a változás jobban tükrözi a kívánt élményt.

Az éhség és a szomjúság mértékének egyensúlyi frissítése
Az éhség- és szomjúsági ráták mostantól kissé agresszívebbek, kicsit kevesebb időbe telik az éhezés és a kiszáradás felé haladni. Az olyan tevékenységek, mint a sprintelés, ugrás, ütés stb. szintén kissé nagyobb hatással vannak az éhségre és a szomjúságra. Ez a változtatás közelebb visz minket a tervezett élményhez, most, hogy a saját leltárkészlet tárolása (és így az ételhez és italhoz való könnyebb hozzáférés) elérhetővé vált.

Forrás Star Citizen Spectrum:

https://robertsspaceindustries.com/spectrum/community/SC/forum/3/thread/alpha-3-17-patch-watch-weapon-refactor-atc-and-mor/4963592

Verigo