Ezzel a frissítéssel hagyott itt minket a Cloud Imperium Games a karácsonyi szünetre!
Elindultunk páran reputációt és pénzt szerezni Stanton rendszerben fejvadászat formájában! Mindjárt az elején a hangároknál belebotlottunk az első hibába. Mikor fent a lifteknél /Baijini Point/ lekértem a Hornet MKII-met, a hangáromba érve azt tapasztaltam, hogy a hajó a textúrába ragadva izgett mozgott az állomáson, csak a jezését láttam a karakterem lába alatt. Store-olni sajnos nem lehetett, ezért Claim lett a vége, ami 10 perc várakozási idő a Hornet esetében, ha csak nem fizet az ember egy kis aUEC-et, úgy 3,5 perc csak. Mivel ott áll az ember pénz szűkében az új frissítésben ez nem túl jó pont. Kicsit tovább haladva eltűntek a küldetést jelző ikonok az egész térképről. Amely küldetés szerződésében világosan leírva vala a feladat, hogy hová kell menni, személy szerint csak azokat tudtam elvégezni. Még szerencse, hogy egyeseknél működött a küldetés jelző ikon a csapatból, de csak egy ideig. A hajókat javítani, tankolni, újratölteni sem egyszerű feladat, mert a mobiglass applikációban hibás az a fül, ahol ez a funkció elérhető és gyorsnak kell lennie az embernek, ha meg akarja nyomni a szükséges gombot. Még ha sikerül is, nem biztos hogy működik a dolog.
Alpha 3.17 Patch Watch | Fegyver-újítás, ATC és még sok más!
Hello mindenkinek!
A korábbi Patch Watch-okhoz hasonlóan most is kiemelünk néhány kevésbé ismert funkciót és fejlesztést, amelyek az Alpha 3.17-ben érkeznek, és amelyek nagy hatással lesznek a ‘versumra. Tehát, ahogy közeledünk a kiadás napjához, töltsetek velünk egy kis időt, és merüljetek el mélyebben ezekben a közelgő funkciókban.
FPS Fegyver Refactor Ez része a folyamatban lévő refaktorálásnal, hogy a procedurális animációk természetesebben jelenjenek meg, amikor FPS nézetben tartod a fegyvert. Az Alpha 3.17-hez a fegyverek kilengéseit és visszarúgásértékeit a puskák, SMG-k, shotgunok és mesterlövészpuskák széles skáláján igazítottuk ki. Mostantól a karaktered esztétikusabb módon mozgatja a kezét és a fegyvereit, biztosítva némi súlyt és mozgást, amit a Star Citizen fegyvereitől elvársz.
Ezzel együtt frissítettünk néhány fegyver visszarúgását és viselkedését is. Így számíthatsz arra, hogy néhány fegyvert sokkal nehezebbnek és ütősebbnek fogsz érezni, míg néhány teljesen másképp fog viselkedni, mint korábban. Például a Gallant puska mostantól egy halálos háromlövetű puska, opcionális ötlövetű sorozatlövéssel (hosszabb lövésleállási idővel).
Toronygyorsítás Realisztikusabb gyorsulást vezettünk be a tornyok mozgatásába; a tornyok mostantól nem azonnal érik el a maximális sebességet az aktuális bemeneti eltérítés alapján, hanem folyamatosan felgyorsulnak.
A Hajó pozíciós deszinkronizáció Az Alpha 3.17-ben egy hálózati frissítést adtunk hozzá, hogy csökkentsük a hajók közötti deszinkronizációt. Úgy találtuk, hogy a hajók deszinkronizálódtak, ezért változtatásokat végeztünk a hálózati időkésleltetés csökkentésére, hogy a hajók a megfelelő időpillanathoz közelebb szinkronizálódjanak, ami sok látható deszinkronizációs problémát csökkenthet. Az Alpha 3.16-hoz képest úgy kell érezned, hogy a többi játékos hajójának iránya és pozíciója sokkal pontosabb.
Légiforgalmi irányítás (ATC) leszállás. Hozzáadtunk egy billentyűkhöz kötött opciót az ATC leszállás kérését (alapértelmezés szerint nem kötött). A billentyűkötés hozzárendeléséhez indítsd el a játékot, kattints az Opciók, Billentyűkötések, majd a bal alsó sarokban a Speciális vezérlés testreszabása menüpontra. A Repülés – Mozgás fülön találod a Leszállás kérése menüpontot.
Játékos sérülése Polírozás Átdolgoztuk a sérülésrendszert, hogy növeljük a sérülések valószínűségét az ismétlődő harci találkozások során, és csökkentsük az azonnali halál esélyét. Mostantól százalékos esély van a korai sérülések kiváltására, ha egy testrészen sérülést szenvedtek. Ezt minden alkalommal értékeljük, amikor a testrész további kopást kap, és a kiváltások között rövid lehűlés van, hogy megakadályozzuk a túl gyakori előfordulását.
A Vérzés állapotát frissítettük, hogy kevésbé legyen súlyos. Korábban minden testrész külön-külön vérzett, és halmozódott a felhalmozódó sérülés. A visszajelzések alapján, amelyek szerint ez túl súlyos volt, a Vérzés állapot mostantól megakadályozza a halmozódást, és a sebzés mértéke csökkent. A vérzés funkciója valószínűleg egy későbbi időpontban ismét változni fog, hogy a sérülések is befolyásolják, de egyelőre ez a változás jobban tükrözi a kívánt élményt.
Az éhség és a szomjúság mértékének egyensúlyi frissítése Az éhség- és szomjúsági ráták mostantól kissé agresszívebbek, kicsit kevesebb időbe telik az éhezés és a kiszáradás felé haladni. Az olyan tevékenységek, mint a sprintelés, ugrás, ütés stb. szintén kissé nagyobb hatással vannak az éhségre és a szomjúságra. Ez a változtatás közelebb visz minket a tervezett élményhez, most, hogy a saját leltárkészlet tárolása (és így az ételhez és italhoz való könnyebb hozzáférés) elérhetővé vált.
Az Alpha 3.17 jelenleg az Evocati tesztelő csoport mindig hozzáértő kezeiben van. Miközben a közösség által támogatott játékfejlesztés bátor úttörői folyamatosan jelentik a hibákat és visszajelzést adnak az Alpha 3.17 közelgő funkcióiról, a csapat javítja a build általános stabilitását.
Azok, akik türelmetlenül várják az 1. hullámot és a PTU következő fázisait, szorosan tartsanak ki, mivel hamarosan szeretnénk kiszélesíteni a tesztelést. Addig is folytatódik a Stella Fortuna eseményünk, amelynek keretében legújabb versenyünkön ingyen elrepülhettek egy új hajóval!
Most pedig lássuk, mi történik ezen a héten:
Most kedden keressétek az első Alpha 3.17 Patch Watch témát a Spectrumon! Ezekben a posztokban igyekszünk rávilágítani néhány kevésbé ismert, de mégis nagy hatással bíró újításra/javításra.
Az e heti lore egy Op-Ed az Aremis Post számára, amelyet egy Tevarin írt a családja tapasztalatairól és problémáiról, akik a Ne’erben, a Branaugh rendszerben élnek, az univerzum legnagyobb Tevarin települése között.
Csütörtökön az Inside Star Citizen üdvözli a Player Experience csapatot és egy Gyors Jelentést.(Sprint Report)
Pénteken találtunk egy szabad helyet a programunkban, hogy a hivatalos Twitch-csatornánkon a Star Citizen Live új epizódjában pótoljuk az EU Gameplay csapatának elhalasztott kérdés-feleletét. A műsor 9 órakor kezdődik Csendes-óceáni térségben / 16 órakor UTC. A heti RSI hírlevelünket is megkapod a postaládádba, az előfizetők pedig várhatják az előfizetői trezor frissítését.
Kellemes hetet kívánunk a versumban és azon kívül is!
Ebben az epizódban megtekinthetjük a „MISC Hull A” teherszállító hajót közvetlenül a megjelenése előtt, továbbá Hurston-ból és Pyro-ból is érkezik néhány friss tech infó a fejlesztésekről!
Ebben az adásban a folyók készítésének metódusait mutatja be nekünk a CIG, majd a műsor második felében a jutalmazó rendszer jelenlegi és jövőbeli állapotáról beszélnek.
Ebben az epizódban újra élesztették a CIG egyik tavaly debütált szériáját, melyben egy, a színfalak mögött tevékenykedő kollégájuk munkáját és eredettörténetét mutatják be nekünk. Ezen felül még egy gyors hajójelentés is belefért.
Ebben az epizódban a CIG karakterkészítő rendszerének a továbbfejlesztéséről volt szó, valamint a Navmesh technológia kezdeti fázisáról, amely az MI-k bolygókon való tájékozódását fogja segíteni.
A XenoThreat visszatért Stantonba, és máris mindenki nagyszerű munkát végzett, hogy visszavezesse őket Pyroba. Az esemény a jövő hétvégén folytatódik, úgyhogy mindenképp készüljetek fel, és fogjátok a csapatotokat! A CDF elég sok aUEC-et fizet ki a XenoThreat visszaszorításában nyújtott segítségetekért, amíg az esemény február 14-én, hétfőn véget nem ér. Mellékesen megjegyeznénk, hogy a jelentések szerint tapasztalati problémák merültek fel a küldetés elfogadásával kapcsolatban, és megerősítettük, hogy ez egy ismert probléma. Csapatunk vizsgálja a helyzetet, és hamarosan beszámolunk róla.
Szeretnénk a Star CitizenREESangyalok nevében Kellemes Ünnepeket és Boldog Karácsonyt és előre is Boldog Új Évet kívánni mindenkinek! Továbbá megtekinthetitek Vertigó Évégi összefoglalóját gyertek és nézzétek meg.
Üdvözöljük a Star Citizen Alpha 3.15-ben Megjelenés dátuma: november 10, 2021
A zsoldos egy rakományláda mögé bújva megnyugodott, miközben a combja magába szívta a MedPen tartalmát. Megragadta a hátizsákját, remélve, hogy kiutat talál. Se lőszer, se fegyver; csak egy Pico plüssfigura és két zacskó E’tam. Tökéletes… gondolta, miközben egy gránát gurult végig a betonon.
Maria a puskája csövén keresztül nézte a lenti zűrzavart. „A felkészülés a siker kulcsa, tudod” – motyogta, mielőtt a kissé elszenesedett pingvint a táskájába dobta, és mélyebbre vette az irányt a létesítménybe…
Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.
Feltétlenül szükséges sütik
A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.
Funkcionális sütik
Ez a webhely a Google Analytics-et használja anonim információk gyűjtésére, mint például az oldal látogatóinak száma és a legnépszerűbb oldalak.
A cookie engedélyezése lehetővé teszi, hogy javítsuk honlapunkat.
A feltétlenül szükséges sütiket mindenkor engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.