2019. november hónap bejegyzései

Heti Blog, avagy Hírek a Star Citizen világából

Üdv Polgártársak!

Indítunk egy blogot, ami a terv szerint heti rendszerességgel fog jelentkezni, a játékkal, fejlesztéssel kapcsolatos információkkal.

Még vasárnap tart a Free Fly használjátok ki a lehetőséget, hogy ingyen kipróbálhassátok a játékot és egy pár hajót, amit egy csomag keretében kaptok.

A mostani Free Fly alatt lehet megvásárolni kedvezményes csomagokat és találhattok új csomagokat is kezdő csomagként mint például az Avenger Titán kezdő csomag. Ezek az új csomagok új előfizetésnél jönnek elő, a régi Backerek csak akkor látják, ha megújítják a régi csomagukat. Ezt a csomagot SQ42 Combóval is lehet kapni!

Megjelent a Mantis Videóm, elérhető a csatornámon a Discordon a #videowork – ben és a honlapjainkon. Egy kis hajó bemutató és teszt, fogyasszátok egészséggel.

A héten a csütörtöki adásban a közelharcról volt szó, ami a 3.8-as kiadásban fog érkezni.

A közelharcnak több része lesz.

Első az ökölharc, ahol puszta kézzel lehet harcolni.
Többféle ütés és rúgás lesz, amit ki lehet osztani billentyűzet és egér gombokra.

Ezeket a támadási formákat meg lehet majd szerkeszteni egy kombinációba, ami egy előre eltervezett támadási kombinációt fog végig vinni egy parancsként.

A második rész a védekezés, ahol a játékos kézzel vagy elhajlással tud védekezni a támadás ellen. Ugyan a védekezésben is sérülni fog, de nem annyira mintha bekapna egy balhorgot tisztán.

A harmadik részben lesznek a szúró és egyéb fegyverek, mint például kések vagy puskatus, ezekkel is lehet majd jelentős sérüléseket okozni,vagy halálos sebeket ejteni.

Ide tartozik még a testek vonszolása, új fejlesztésként, hogy eltüntessük a nem kívánatos hullákat, vagy sérült csapattagot tudunk fedezékbe húzni. Ehhez a modulhoz kap a karakter egy új sérülési modellt is, például mikor túl sok ütést kapunk, akkor a karakter elkezd szédülni és homályosan látni, vagy akár el is ájulhat kis időre.

A Fejlesztői csapat is egy új dologgal áll elő, mégpedig a fizikai reakcióval. Ez annyit tesz ,hogy a karaktered teste felfogja a kintről érkező hatásokat. Mint például a közelharcban az ütéseket, vagy ha meglőnek minket, akkor a páncélra csapódó lövedékek, vagy egy robbanásereje is kitéríti a testet az ellenkező irányba, ilyenkor az újra felállás is nehezebben fog menni, vagy akár ha zötyögünk egy járművön, vagy éppen az űrhajóval durván landolunk a talajon, vagy ütközünk egy tárgyal és a bent lévő játékos elesik a hirtelen irányváltás erejétől.

Ezek a reakciók érzékelhetők lesznek a karakteren keresztül, és így jobban meg tudjuk állapítani egy esetleges támadás irányát, vagy a veszély irányát, és természetesen az ilyen jellegű reakciók sérülésekkel is járhatnak. Az első része a fizikai reakcióknak a közelharccal fog érkezni a 3.8as kiadásban.


Tudnak továbbá a szinkronizációs hibákról is, például az FPS harcban és űrharcban nem oda csapódik a lövedék, ahova kellene, a célpont elteleportál mögénk hirtelen, vagy már nem ott van ahol mi látjuk. Próbálják ezt állítgatni, hogy élvezhetőbb legyen a játék, de igazi áttörést csak a szerver oldali OCS fog hozni a 4.0-ás kiadásban.

A 3.9-es kiadás tartalmaz egy új elemet amit úgy hívnak, hogy Prison Gameplay, avagy Börtön Játékmenet. Nem írnak róla semmit, hogy mit takar, de gondolom az érkező Cutlass Blue és az Avenger Stalker raktere kap új értelmet.

Valószínűleg lesz pár új küldetés amiben rabokat kell szállítani, esetleg lakat alá helyezni valakit. Biztos lesz róla még információ az érkezése előtt.

Ez volt a Heti Blog, Ha lesz érdembeli hírek akkor jövő héten újra össze állítok egy kis egyveleget.

Vertigo