Star Citizen 3.13-ról minden …

Mercury a leszálló platformon

All About Star Citizen 3.13, avagy mi várható a közel jövőben!

1. Miért ilyen kicsik a hajó oldalán a feliratok és a jelzések?

A hajó jelzéseit és nevét majd nagyobbá és láthatóbbá tesszük később, ez most azért nem lehetséges mert ha nagyobbak lennének a betűk akkor nagyon elmosott lenne a grafika.

2. Miért és milyen okból készült a ROC DS, mi áll a háttérben?

A fő ok amiért készült, hogy ne egyedül kelljen menni vele, hanem egy barátot lehet vinni és így nagyobb a játékélmény, ha közösen van használva, így akkor jóval hatékonyabban lehet vele dolgozni. Az új ROC lézere sokkal erősebb, de ez majd később lesz belerakva, ugyanakkor a ROC DS képes tárolni egy konténerben az érceket a fedélzetén, így nem kell eladni és feldolgozni mindent rögtön.

ROC DS

3. Vannak tervek az új aszteroidák ércbányászat ára?

Igen a tervek már készen vannak, még rögzíteni kell a terveket, hogy hibamentesen lehessen átadni azokat.

Aszteroida bányászat

4. Ha az új Herkules hajó be lesz implementálva a játékba, lesznek hozzá új szállítási feladatok is?

Nem, egyelőre ez még nincs tervbe, ahhoz, hogy ez megvalósuljon még az új szállítási mechanikát igazítani kell a játékhoz,hogy új szállítási feladatokat lehessen elvégezni. Itt nagy szerepet játszik az új fizikai inventory, ha ez a funkció bekerül a játékba akkor több területen is nagy szerepet fog játszani, ezért ezt még meg akarjuk várni, hogy ne kelljen duplán dolgozni ezen a területen.

Hercules Starlifter

5. A zsebtolvajlás mechanikája a 3.13 fog érkezni, vagy majd későbbre van tervezve?

Ez a funkció később lesz beillesztve, aktuálisan még bugos, amit gyorsan el kell távolítanunk, később ez úgy fog működni, hogy a játékos egy másik játékostól tárgyakat tulajdoníthat el, ha az eszméletlen, öntudatlan állapotban van.

6. A hajók látható kopására és károsodására mik a tervek?

Ez a jellemző egyelőre nem minden hajónál fog mutatkozni, némely hajónál ez majd ki lesz újra kapcsolva, de később ennek nagy szerepe lesz a hajóknál és emiatt elöbb vagy utóbb el kell vinni a hajót egy szerelő műhelybe karbantartásra.

7. A Cél és Nomy követés technikája megváltoztatja a játékmenetet a talpra felszerelhető gépágyúknál?(Mounted Guns)

Erről egyelőre nem tudnak nyilatkozni, még más technikai csapatok visszajelzését várják ez ügyben, de nem hiszik, hogy ez nagyon megváltoztatná vagy befolyásolná a játék menetét.

8. Egy játék összeomlás alkalmával a játékos elveszíti a bányászhajóján az összes bányász komponenst, ez egy hiba, vagy így van tervezve?

A játék össze omlásából származó komponens vesztésre nem gondoltak, de ha a játékos hajóját támadás éri és az megsemmisül, akkor oda lesz az összes komponens is, később ha a biztosítás bekerül a játékba, akkor az ilyen jellegű károkat majd lehet fedeztetni a biztosítóval.

9. Az új SFD pajzs technológia a 3.13 frissítés során az összes hajón látható lesz?

Igen, ez így van terve, hogy a 3.13 as fejlesztés során az összes hajó fel lesz szerelve ezzel a technológiával.

Látványos harc

10. Mi újság a képkockák számával (Frame Rate,Fps), számíthatunk némi javulásra a közel jövőben?

Erre vonatkozólag dolgoznak a témán és az FPS jóval jobb lesz mint a 3.12-ben volt, amúgy mindig arra törekednek, hogy az FPS minél nagyobb legyen és stabilabban fusson a játékban.

11. Hogy fejlesztik a széria számot a hajókon?

Egy eredményezett szerződés alapján, ezt úgy hívják ,hogy NTT GU ID.

12. A reputációnál milyen nehéz lesz az egyik oldalról a másikra váltani?

Ez mind attól fog függeni, hogy kinek milyen az aktuális reputációja és mennyit dolgozott vele. Ha például a UEE-nél nagyon pozitív az állásunk és nyomban kalózok akarunk lenni ,a reputációnk nagyon hamar csökkenni fog pozitívról negatívra, van a két oldal között egy szürke zóna ahol nagyon lassan változnak a dolgok. Ezt mind a MobiGlasson lehet követni, hogy ki hogy áll a különböző szervezeteknél és mi a besorolása.

Reputáció mobiGlasson

13. Mi a véleményetek az NPC-k megjelenéséről, kinézetéről.

A fejlesztők azon vannak, hogy különbözően kinéző NPC-ket fejlesszenek, és ez nem olyan roppant nagy feladat, de ez még azért több fejlesztést igényel!

14. Lesznek olyan barlangok amibe ha berepülünk át repülhetünk rajta és a végén ki repülhetünk?

A mostani helyzet alapján ez még nem lehetséges,de tesztelnek több barlang prototípust. Ami biztosan várható, hogy bizonyos épületekből lesz lejárat egy barlangba és sok olyan barlang lesz amibe egy járművel be tudunk hajtani. Persze jó lenne mint a Star Wars-ba, hogy egy egész aszteroida barlangba be lehetne repülni és ott egy ilyen hatalmas csigával találkoznánk 😀

15. Az új barlangokban lesznek ércek és ásványi anyagok amiket az új Roc DS-el ki lehet majd termelni?

Igen lesznek olyan barlang típusok amiben ez megtalálható lesz, de nem mindben. Egyedi univerzumra és barlangokra törekszünk és nem pedig másolás és beillesztés (Ctrl C – Ctrl V) alapon csináljuk a dolgokat.

16. Lesznek-e egész Quantum érzékeny rakományok, lehetőség lesz arra, hogy egész rakományt szállítsunk ne csak egyedülálló darabokat, dobozokat.

A jövőben bevezetik majd, a tervek megvannak hozzá, csak a hibákat és a játék mechanikát kell kicsit kipofozni hozzá.

17. A kommunikációs panel csak első személy nézetből működik mostanában, ezt így tervezték, vagy bugos?

Erről nem is tudtam de utána nézek!….Itt egy bug játszik közre ami hamarosan javítva lesz, később ezt a funkciót majd ki és be lehet kapcsolni.

18. Ez olyan kérdés ami érinti az összes járművel versenyzőt a galaxisban, akit a földi versenyzés érdekel, hogy mért ég ki és robban fel a földi jármű.

Ez a földi közlekedés bugos és csak úgy nekimegy az ember láthatatlan dolgoknak és felrobban, olyankor néz, hogy mi volt ez, de nem volt semmi, ez elég bosszantó és mihelyt lesz idejük, javítják ezt a hibát.

19. A kereskedelem, mi az aktuális státusz, mit tudnak mondani erről?

A játék most ott tart, hogy mindegy egyes bolt egyéni és különböző termékeket biztosít és kínál eladásra és vételre. Valamikor nincs akkora mennyiség amit meg tudnak venni, vagy eladni, a bolt ezeket feltölti egy idő után ha kifogy, itt elsősorban az egész rendszert kell személyre szabni ahhoz, hogy ez jól működjön együttesen.

20. A hajónevek hogy lesznek a jövőben megjelenítve.

Itt egy kis türelmet kérnénk. A szkennelési mechanika és az Építési Blokk (building block) rendszert még sok helyre kell beillesztenünk. Ezután a hajó szkennelés és a mobiglass kijelzőn sokkal egyszerűbb lesz a hajó nevek megjelenítése.

21. Lesznek barlangok az aszteroidákban?

A jövőbeli aszteroidák méreteiből adódóan ez lehetséges lesz.

22. A mostani játékmenetben és játék mechanikában vannak exploitok, tudtok erről?

Igen tudunk róla és sok Meeting (megbeszélés) van ezzel kapcsolatban, hogy ez ellen tegyünk valamit.

23. A szerver összeomlás okozhat reputáció vesztést 3.13-ban?

Most úgy van, ha a játékos megszakítja a küldetést, vagy a küldetés sikertelen, csak akkor veszt reputációt. A rendszer még nem tud különbséget tenni egyelőre az áramszünet, vagy a hálózat szakadásból bekövetkezett összeomlások között és ez vezethet veszteséghez, de ez a jövőben változni fog és a reputációs rendszer mind ezekre reagálni fog.

24. A Merlin egy bizonyos sebességgel tud dokkolni az anyahajóra, ez a jövőben a többi hajóra is vonatkozni fog?

Egyelőre ez csak a Merlinnél működik és csak docking móduszban.

25. Ha egy hajó gyorsan repül a hajó mögött látszik a pajzsa?

Ez csak egy “bug” jelenleg, hamarosan ki fogják javítani.

26. A jövőben el lehet rejteni a hajó nevét?

A jövőben az új szkennelési mechanikával ez lehetséges lesz, például a szkennelő hajó és a szkennelt megcélzott hajó között akadályok rejtőzhetnek, ez nehezítheti a hajó nevének felfedését.

27. Lesz e lehetőség több hajót és járművet lehívni együttesen a jövőben?

Ez a jövőben a teljesítménytől függ majd, de egyelőre a limit 3 lehívható jármű összesen.

28. Mi a helyzet a hajó állomáshoz történő csatlakoztatásával, milyen információval tudnak erről szolgálni?

Sokat nem tudunk mondani erről, csak annyit, hogy dolgozunk rajta és egy későbbi frissítésben érkezik majd ez a funkció is.

29. A reputációs rendszert befolyásolhatja ha egy őrzött vagy kevésbé őrzött területen repülünk?

Nem, ezt nem befolyásolja.

30. Befolyásolja a reputációs rendszer azt hogy mit, hol, és mikor veszünk?

Úgy van tervezve a rendszer, hogy a játékos bizonyos dolgokhoz könnyebben és olcsóbban hozzá juthat, bizonyosakhoz pedig nem.

31. Milyen törlés várható a 3.13-as frissítés során, teljes vagy csak olyan mint az előzőben?

Megnyugtatunk mindenkit csak egy egyszerű törlés lesz, mint az előző frissítésekben, nem lesz teljes törlés!

Vélemény, hozzászólás?