Drake Mule Q&A – Kérdések és Válaszok Egyenesen a Fejlesztőktől.
Most, hogy a Drake Interplanetary Mule-ja bekerült a ‘verzumba’, feltettünk néhány kérdést a járműcsapatnak az új teherhordó járműről. Íme a válaszok, egyenesen maguktól a tervezőktől.
1. A vezetőfülke zárt-e, hogy a jármű zord környezetben is használható legyen? Rendelkezik-e életfenntartó egységgel?
Teljesen zárt, így a jármű belsejében Ön védve van a környezettől.
2. A vezetőfülkében ülve viselhet-e nehéz környezetvédő ruhát, például a Pembroke páncélzatot?
Az öszvér a többi járműhöz és hajóhoz hasonlóan, tehát a viselt páncélzat típusától függően vagy korlátozott hozzáférést, vagy korlátozott használatot fog nyújtani, amikor ez a funkció egy jövőbeli javításban bekapcsolódik.
3. Mennyire jól páncélozott ez a jármű más szárazföldi járművekhez képest? A hátulról Fel Rakodott SCU ,kap páncélbónuszt a beérkező sérülésekkel szemben?
A Mule nem páncélozott, mivel nem harci környezetbe való használatra tervezték; lényegében egy rakodó- és szállítójármű. A hátul elhelyezett rakományt a jármű belsejében való tartózkodáson túl nem védi semmi.
4. Melyik hajóra fog beférni?
A Drake Mule bármelyik járműbe belefér, amelyikbe a Greycat ROC belefér.
5. Mennyire manőverezhető és gyors más földi járművekhez képest? Képes-e helyben megfordulni (mint egy targonca), hogy könnyebben felvegye a dobozokat hátulról az első szerelvénnyel, vagy manőverezni a hajóhangárokban?
Ez az első „csúszókormányos” járművünk, és mint ilyen, helyben is képes forogni, mint egy targonca, hogy segítse a manőverezhetőséget. Más földi járművekhez képest a skála lassabb végén van, mivel nem sebességre vagy versenyzésre készült.
6. Mennyire alkalmas terepen? A rakomány negatív hatással lesz a terepjáró képességére?
A Mule, bár képes terepen közlekedni, nem rendelkezik olyan jelentős hasmagassággal, mint a kifejezetten terepjáró járművek (Ursa/Cyclone), így nem képes extrém terepen közlekedni. A rakomány a fedélzeten a jövőben hatással lesz a kezelhetőségre, mivel a tömeg megnő, de a járművön belüli elhelyezkedése miatt segít alacsonyan tartani a tömegközéppontot.
7. Fel van-e szerelve a jármű tolatókamerával, ami megkönnyítené az SCU-dobozok megközelítését anélkül, hogy át kellene váltani harmadik személyű kameraperspektívára?
A játékban minden jármű és hajó rendelkezik tolatókamerával. Ez azonban alapértelmezés szerint nincs bekötve – a játékosok az opciók menüben engedélyezhetik.
8. A SCU-dobozt automatizált folyamat során adagolják be a jármű hátuljába, vagy fizikailag kell betolni és kihúzni?
A hátsó mechanizmus automatizált a rakomány be- és kihelyezése szempontjából, de először fizikailag kell csatolni, vagy vontatósugárral, vagy „áthajtva” rajta.
9. Egyes küldetési dobozok és rakományok instabilak, robbanékonyak vagy ütésre érzékenyek. A Mule alváza képes kompenzálni a rezgéseket, hogy a rakományt stabilan tartsa a rázósabb utak során?
Mivel a küldetési dobozok fizikailag a járműhöz vannak rögzítve, ez némileg tompítja az ütközést, de a rakományt érő közvetlen ütések (akár lövedékek, akár borulásos ütközések miatt) még mindig aggodalomra adnak okot.
10. A hat küldetéses dobozt kézzel is be lehet rakodni, vagy a korlát olyan magas, hogy vonósugárral kell elhelyezni őket?
A játékosok a földről is elérhetik őket. Jelenleg csak kézzel lehet őket felrakni. A jövőben a vontatósugár használatával a helyükre „pattannak”.
11. A küldetési dobozok helyei (szlotjai) rakomány rácsnak minősül, így rögzülnek a dobozokat a helyükön, vagy fennáll a veszélye annak, hogy a dobozok kirepülnek a terepen való közlekedés közben?
Az oldalsó nyergekhez való rögzítés után a dobozok a helyükön rögzülnek, és nem fognak ki repülni szállítás közben.
12. Az első SCU-tartó felfelé mozgatható, hogy meredek rámpákra is fel lehessen kapaszkodni vele anélkül, hogy leérne?
Az első SCU-tartó rögzítéskor egy kicsit megemelkedik, de nem emelkedik fel, mint egy hagyományos targonca.
13. Az elülső SCU-tartó elég magasra tudja emelni a ládákat ahhoz, hogy két, három vagy akár négy SCU-t egymásra lehessen rakni? Mert a hajókon a ládák egymásra vannak rakva.
Nem, csak a padlószint fölé emeli őket, és nem támogatja az egymásra helyezést. Ezt vagy daruval vagy vonósugárral kell megtenni.
14. Lehet-e az öszvéreket a hangárokban spawnolni, ahová leszállunk, hogy gyorsabban tudjunk rakományt be- és kirakodni a leszállási zónákban?
Amint a perzisztens hangárokat és a frissített rakományrendszert működésbe hozzuk, szeretnénk a játékosoknak különböző módokat biztosítani a leszállt vagy dokkolt hajóik be- és kirakodására. Ez olyan dolgokon keresztül történhet, mint a kézi vonósugár és olyan járművekkel, mint a Mule, SRV és MPUV.
15. A Mule kínál személyes leltárhelyet vagy fegyvertartót?
Igen, a Mule mindkettővel rendelkezik.
16. A villás targonca alulról emel, oldalról szorít, vagy egyszerűen mágneses? Van-e olyan mechanika, amely megakadályozza, hogy a rakomány leessen a targoncákról?
A karok oldalról rögzítik. A rakományt mágnesek tartják a helyén.
17. Mennyire szabályozható a gázpedál, amikor elölről kezeli a rakodást?
A gázpedál nem állítható, de a teljes gyorsulás elég alacsony ahhoz, hogy lehetővé tegye a finom rakodást.
18. Van a Mule-nak tartalék csipogó hangja, hogy ne üsse el a többi játékost, vagy egy duda, hogy figyelmeztesse őket, hogy esetleg útban vannak?
Nem.Jelenleg nincs.
19. A lámpák képesek megvilágítani a Mule előtt a teret, ha az egy rakodóládát szállít?
Mivel a láda kissé megemelkedik, a lámpák körbe és alá világítanak.
Felelősségi nyilatkozat
A válaszok pontosan tükrözik a fejlesztés szándékait az írás időpontjában, de a vállalat és a fejlesztőcsapat fenntartja a jogot, hogy a visszajelzések, a játéktesztelés, a tervezés átdolgozása vagy más megfontolások alapján a játék egyensúlyának vagy általános minőségének javítása érdekében kiigazítsa, javítsa vagy megváltoztassa a funkciók és hajók terveit.