Világ Idő Szerint Október 8. 15:00 óra
Helyi idő szerint Október 8. 17:00 óra

CitizenCon 2952
Itt az ideje, hogy ismét megünnepeljünk mindent, ami a Star Citizen, és legfőképpen Téged, a közösséget, aki mindent lehetővé tesz ebben az univerzumban. Készüljetek fel egy izgalmas tartalommal teli napra, a fejlesztési frissítésektől kezdve az ajándékokig és még sok másig!
Az egész eseményt a Twitch-en fogjuk közvetíteni, hogy mindenki élvezhesse, szóval fogjatok egy kis űrpopcornt, nyissatok ki egy friss konzervet Pipsből, és ott találkozunk.
Győződjetek meg róla, hogy gyakran visszanéztek, mert ahogy közeledünk az eseményhez, egyre több részletet fogunk elárulni a különféle versenyekről, ajándékokról és izgalmas meglepetésekről.
Programok – Utazás a 4.0 felé:
Panel 1:

Pyro Bolygó
Csatlakozz hozzánk egy irányított, motoros túrára a készülő Pyro rendszer számos bolygóján és holdján, felfedezzük a jelenlegi fejlesztési állapotukat, és azt, hogy miért többek, mint az égett, elszenesedett pelyhek, amikről esetleg olvastál.
Maximilian Keilich
Rangidős Környezetvédelmi művész II
Panel 2:

Vizsgálatok
Fedezd fel egy új küldetés archeotípus pályázatának folyamatát, amely a harcot és a kézbesítést maga mögött hagyja ,a figyelmes következtetés és a fokozott történetmesélés érdekében.
Luke Pressley
Rangidős Vezető tervező
Elliot Maltby
Alap Rendszer Dizájner
Panel 3:

Az új föld alatti
Amikor a vállalatok, a kereskedelem és a barlangok ütköznek. Vess egy első pillantást a földalatti létesítmények hatalmas újragondolására és a velük együtt érkező új játéklehetőségekre.
Ian Leyland
Star Citizen művészeti igazgató
Panel 4:

A (többszörös) sebesség szükségessége
Mindannyian tudjuk, hogy a sebesség hogyan befolyásolja a harcot, de most megtudhatod, hogy az eredetileg a Squadron 42 számára kifejlesztett Mester Mód hogyan befolyásolja a repülési élményt a Tartós Univerzum számára, és hogyan határozza meg jobban a hajók szerepét a Star Citizen összes járművének.
David Colson
Vezető járműprogramozó
Richard Towler
Vezető játéktervező
Ged Talbot
Vezető játéktervező
Yogi Klatt
I. vezető játékprogramozó
Jonnny Young
Játékmenet Programozó III
Panel 5:

Loreville Redukció
Hosszú utat tettünk meg az első bolygó leszálló zónánk óta, és itt kaphatsz egy első pillantást arra, hogy mindent, amit azóta tanultunk, hogyan alkalmazzuk újra ebben a fallal körülvett, szennyezett városban.
Eric Gagnon
Vezető koncepciótervező
Maxime Guindon
Vezető környezettervező művész
Ian Leyland
Star Citizen művészeti igazgató
Panel 6 :

Power Play
Hogyan változtatja meg a közelgő erőforrás-kezelő rendszer az életet a ‘verzumban, ahogyan azt ismerjük, a harctól a játékosok otthonteremtéséig, és hogyan teszi lehetővé a valódi többfős játékmenetet.
Dan Trufin
A Persistent Universe Content tervezési igazgatóhelyettese
Thorsten LeimannRangidős
Rendszer Dizájner
Panel 7:

Hajós Beszélgetős 2952
A hajócsapatok éves bemutatója. Fedezd fel a legújabb járműveket a teljes tervezési folyamat során, a koncepciótól az újonnan repülhető járművekig, és egy új csavar az idei szavazáson egy új hajóról, amely hamarosan érkezik.
John Crewe
Járművekért felelős igazgató
Ben Curtis
Járművészeti igazgató
Paul Jones
Művészeti igazgató

Citizencon 2952
Digitális finomságok
Mi mással is ünnepelhetnénk jobban a teljesen digitális CitizenConunkat, mint digitális ajándékokkal. A legjobb rész? Minden támogatónak ingyenes!
Részletek hamarosan.

Nyerj egy miniatűrt
Bővítse flottáját
Szeretne a naplementébe repülni a JR Design & Fabrication (JRDF) egyik rendkívül részletes modellkészletével? Készülj fel a versenyre, és váltsd valóra ezt az álmot.
Részletek hamarosan.

Gémereknek tervezve
Merülj el
A PC-s játékosok számára kifejlesztett szem- és fejkövetés következő generációja már itt van. Készülj fel a versenyre, hogy megnyerd a saját Tobii Eye Tracker 5-t.
Részletek hamarosan.