Az Anvil Legiónárius koncepciójának megjelenését követően a közösség által megszavazott kérdéseket tettük fel a tervezőinknek, hogy további információkkal szolgáljanak a nemrég bemutatott beszálló hajóról.
1.Milyen feltételeknek kell teljesülniük ahhoz, hogy a légiónárius dokkolhasson? Például a célhajónak mozgásképtelennek kell lennie, és le kell győzni a pajzsát, vagy a légiós dokkolhat repülés közben is?
A feltételek ugyanazok, mint a Constellation és a Merlin jelenlegi hajó-hajó dokkolásánál. Tehát a hajóknak megfelelően kell igazodniuk és tájolniuk. Ezt bármilyen sebességgel meg lehet tenni, bár minél lassabban, annál jobb. Az egyetlen különbség, hogy a légiónárius felülbírálhatja a dokkolási engedélyezési rendszert, amelyet általában a célhajó irányít.
2.Mi történik, ha a célhajó kvantum ugrik, miközben a légiónárius dokkol?
A légiónárius kvantum ugrik vele, ami ugyanúgy történik, mint bármelyik másik hajóval dokkolva.
3.Mi a légiónáriusok tervezett hacker képességeinek tervezett hatósugara?
Ezt még a tesztek alapján kell meghatározni, de várhatóan „viszonylag” közel lesz; néhány kilométer, nem több tucat vagy száz.
4.Hogyan léphetnek fel a játékosok a légiónáriusok hekker képessége ellen?
A hacker-mechanika célja, hogy mindkét fél számára legyen játéklehetőség (hekkelés és ellen-hekkelés). Azokban az esetekben, amikor nincs jelen más játékos (egy NPC hajóra való felszállási kísérlet, vagy nem légiónáriusok által végrehajtott forgatókönyvek, például a környezeti berendezések feltörése), az ellen szerepet az AI végzi.
5.Mit lehet feltörni a célhajón? Például, képesek leszünk-e hatástalanítani vagy aktiválni az önmegsemmisítést, kinyitni és bezárni a zsilipeket, és manipulálni a hajtóműveket?
A légiós rendszerei arra a speciális és célzott feladatra vannak szánva, hogy felülbírálják és legyőzzék a célhajó dokkoló/légiközlekedés-irányító rendszereit, ami az univerzumban önmagában is elegendő kihívást jelent. Nem képesek a célhajó egyéb irányítórendszereit kezelni.
6.Milyen méretű hangárokat és leszállóhelyeket fog használni a légiónárius? Illetve, befér-e a Polarishoz és az Idrishez hasonló Kapitális hajókba?
A légionárius méretei beleférnek az általunk „XS”-nek nevezett hangárakba/leszállóhelyekre, ami az Arrow-tól a Prospectorig ugyanaz a besorolás, mint az együléses hajóké.
7.Használható-e a légiónárius olyan hajók ellen is, amelyeknek nincs zsilipje, mint például a Crusader Hercules? A távirányítású lövegtornyok alternatív dokkolható áttörési pontok?
Jelen pillanatban csak arra köteleztük el magunkat, hogy képes lesz áttörni a dedikált légzsilip belépési pontokat, mind a kis, mind a nagy változatokat. Bár szeretnénk, ha a jövőben az EVA-n keresztül az emberes lő tornyok érvényes áttörési pontok lennének, jelenleg nem tervezzük azt, hogy az automatizált dokkolórendszerek dokkolhassanak rájuk.
8.A légionárius dokkoló alagútja fedezékül szolgál majd a beszálló csapatnak? Képesek leszünk hordozható akadályokat telepíteni a dokkoló nyílásba, hogy fedezékként használhassuk őket?
Az alagútba be vannak építve bevethető fedezékek, amelyek segítenek a beszálló csapatnak eljutni a célponthoz.
9.Van-e a légiónárius-nak személyzeti felszerelése (ágyak, tároló, konyha, WC stb.)?
Nem. A hajót arra tervezték, hogy teljesítsen egy küldetést és visszatérjen a bázisra, nem pedig arra, hogy hosszabb ideig kint maradjon.
10.Milyen felszereléseket lehet szállítani a beszálló csapat számára? Például szállíthat-e nehézfegyvereket, és lehet-e nehéz páncélzatot viselni az ugró ülésben?
A fedélzeten van hely nehéz/különleges fegyverek és nehéz páncélzat tárolására. A Core Gameplay Pillarral együtt dolgozunk annak biztosításán, hogy ha a nehéz páncélzatot nem lehet az ülésekben viselni (mivel nem minden ülésen lesz ilyen korlátozás), akkor az a legkevésbé befolyásoló helyen legyen, hogy lehetővé tegye a gyors felszerelést a beszállás előtt.
11.Van-e a légiónárius-nak bármilyen maszkja, hogy elrejtse magát a korai felismerés elől?
Nem. Erre nincsenek külön funkciók. A légiónárius a pajzsaira és a páncélzatára hagyatkozik, hogy eljusson a célpontjához.
12.A feltörési/beépülési mechanika csak a légiósra jellemző, vagy más elektronikus hadviselési platformokon is elérhető lesz?
A hekkelés/beépülés kombinációja a légiós alapértelmezett beállításának/viselkedésének része. Tehát bár más hajók is képesek lehetnek a hekkelés képességének megszerzésére, ez más él vezérelt elektronikus hadviselési szerep rovására történne, míg a légionáriusba ez be van építve. Például a Vanguard Sentinel-t „fejlesztheted”, hogy támogassa az ATC hekkelést, de utána manuálisan EVA-val kell átmenned a fedélzetre.
13.Mennyire lesz manőverezhető a Legoónárius a Cutlass Steelhez, a Prowlerhez, a Vanguard Hoplite-hoz és a Valkűrhöz képest?
A manőverezőképessége a Steel-hez lesz a legközelebb, de ahogy a hajó fejlődése előrehalad a fejlesztés során, szükség szerint módosítani fogjuk, hogy tükrözze a sokkal nehezebb páncélzatát.
14.Mennyire nehéz a páncélzata más hajókhoz képest, figyelembe véve, hogy beszállóhajóként sokkal nagyobb hajók találatait is ki kell bírnia?
Úgy tervezték, hogy jelentős tüzet kibírjon a megközelítéskor, így viszonylag erősen páncélozott a többi szállítóhajóhoz képest, és sokkal közelebb áll a többi Anvil hajóhoz, például a Terrapinhoz.
15.Ki irányítja a tornyokat és a pajzsokat, amíg a légiónárius repül és dokkol?
A másodpilóta irányítja az egyik tornyot, valamint a hekker rendszert. A pilóta a másik tornyot, az ő látószögéhez van rendelve, és mindketten irányíthatják a pajzsokat.
16.A beszállási mechanika lehetséges lesz egy NPC legénységgel, vagy valódi játékosokra van szükségünk? A Légiónárius képes lesz él vezérléssel növelni a hacker erejét, vagy automatizálni, ha a legénység nincs jelen?
Az NPC másodpilóták képesek lesznek a szerep betöltésére, ha nincs jelen ember, mivel ez az NPC hajókon ettől függetlenül szükséges a ellen hekkelés játékmenet.
17.Lesznek-e speciális „fejvadász ülések” vagy cellák az elfogott ellenségek fogva tartására?
Nem. A légiós fedélzetén nincs ilyen típusú funkció.
Felelősségi Nyilatkozat
A válaszok pontosan tükrözik a fejlesztés szándékait az írás időpontjában, de a vállalat és a fejlesztőcsapat fenntartja a jogot, hogy a visszajelzések, a játéktesztelés, a tervezés átdolgozása vagy más megfontolások alapján a játék egyensúlyának vagy általános minőségének javítása érdekében kiigazítsa, javítsa vagy megváltoztassa a funkciók és hajók terveit.