3.15 Halálos Következmények

Alpha 3.15
Halálos Következmények


Üdvözöljük a Star Citizen Alpha 3.15-ben
Megjelenés dátuma: november 10, 2021

A zsoldos egy rakományláda mögé bújva megnyugodott, miközben a combja magába szívta a MedPen tartalmát. Megragadta a hátizsákját, remélve, hogy kiutat talál. Se lőszer, se fegyver; csak egy Pico plüssfigura és két zacskó E’tam. Tökéletes… gondolta, miközben egy gránát gurult végig a betonon.

Maria a puskája csövén keresztül nézte a lenti zűrzavart. “A felkészülés a siker kulcsa, tudod” – motyogta, mielőtt a kissé elszenesedett pingvint a táskájába dobta, és mélyebbre vette az irányt a létesítménybe…

Alpha 3.15 Star Citizen – Halálos Következmények

Játékmenet: Halál

A halál most már halálos következményekkel jár az Alpha 3.15-ben! Ha idő előtt meghalsz, az összes fizikailag felszerelt tárgyad leesik, és bárhol is landol, megmarad. Ezeket az eldobott tárgyakat más opportunista játékosok fosztogathatják, vagy te magad szerezheted vissza, miután regenerálódtál egy kórházban vagy egy előre kiválasztott respawn-helyen. Ha szeretnél nevet szerezni magadnak gyógyítással és mások újraélesztésével, az Alpha 3.15 neked való. De repülj óvatosan, különben új veszélyeket fedezel fel egy olyan univerzumban, amely minden eddiginél könyörtelenebb (de kifizetődőbb).

Ez kapcsolódik az átdolgozott Health & Healing rendszerekhez és a személyre szabott leltárhoz, így minden utazás az ismeretlenbe olyan vállalkozássá válik, amelyet alaposan meg kell fontolni.

Gyógyulás a kórházakban
Gyógyulás a kórházakban

Funkció: Átdolgozott Gyógyító Mechanika Kórházakat is beleértve.

Cselekvőképtelen állapot és sérülések: A játékosok sérülés esetén mostantól cselekvőképtelen állapotba kerülnek, ahol segítséget hívhatnak és mások újraéleszthetik őket.

A fej, a törzs és a végtagok mostantól külön-külön is megsérülhetnek, mindegyik hatással van a játékos irányítására és mozgására. Például egy törött kar akadályozza a játékos célzását, míg a fejsérülés szédülést okoz. A sérülések többszintűek, a kevésbé súlyos sérülések ideiglenesen a helyszínen is kezelhetők, de minden testsérülést végül egy egészségügyi intézményben kell meggyógyítani.

Orison kórházak, Grim HEX, microTech: Stanton-szerte új kórházi helyszínek nyíltak. Az összes sérülés gyógyítása mellett a játékosok mostantól megválaszthatják, hogy a halál után a legközelebbi kórházi helyszínen regenerálódnak-e.

Star Citizen EKG
új kijelzés a sérülés mértéke szerint

A leszállási zóna kórházai minden sérülést gyógyítanak, a játékosokat a hangárból vészliftek viszik a kezelésre. A pihenőhelyek (valamint a Carrack és a 890 Jump) a legsúlyosabb sérülések kivételével minden sérülést meggyógyítanak, míg a mentők (például a Cutlass Red) kisebb sérüléseket kezelnek, és stabilizálják a kórházba szállítás közben a betegeket.

Orvosi eszközök és gyógyszerek: A ‘verzumban’ már különféle orvosi eszközök is használhatók, köztük a CureLife orvosi pisztoly és a Greycat Multi-Tool gyógyító tartozék. A gyógyítást saját magad vagy egy másik játékos adhatja be. Az eszközök használatát azonban alaposan meg kell fontolni, mivel befolyásolják a játékos “vérdrogszintjét”. Ha rosszul kezelik, ez túladagoláshoz vezethet.

Zsákmány Generáció
Zsákmány Generáció

Funkció: Zsámányolható tárgyak a játékbeli konténerekből, lelőtt játékosokból és NPC-kből.

A zsákmánygeneráló rendszer dinamikusan generált tárgyládákat helyez el az univerzumban, amelyeket a játékosok felfedezhetnek. A bolygófelszíntől a leszálló zónákig érdemes átkutatni az univerzum szegleteit, hogy feltöltsd magad fegyverekkel, páncélokkal, fogyóeszközökkel és egyebekkel.
Az NPC-ket és a leterített ellenséges karaktereket is lehet fosztogatni, ezért a játékosoknak mindig ellenőrizniük kell, hogy van-e valami hasznos, mielőtt továbbállnak a harcból.

Új inventory / Személyes leltár a karakterünknek

Funkció: Személyes leltár

Egy jelentős lépés a valóban tartós univerzum felé, a Személyes leltár fizikailag is megjeleníti a játékos minden tulajdonát, és az új “NikNax” eszközkezelő mobiGlas alkalmazáson keresztül kezeli azt. Természetesen a fegyverek, fogyóeszközök, páncélok és egyebek mérete és súlya befolyásolja, hogy mit lehet egyszerre felszerelni, így mostantól minden utazást jól meg kell fontolni előre.

A játékosoknak gondosan fel kell szerelkezniük a küldetések előtt, mivel a készlet korlátozott. A fegyverraktárakkal és személyes tárolókkal ellátott hajókon azonban további felszereléseket lehet tárolni, így a hosszú utak könnyebben kivitelezhetővé válnak.

Küldetések: Beszivárgás & Védekezés

Új küldetések állnak rendelkezésre az egész verzumban, ezúttal beszivárgási és védelmi célokkal. Az előbbi küldetéstípus kihívás a játékosok számára, hogy bejussanak egy adott helyszínre egy tárgy begyűjtése vagy egy célpont megölése érdekében, míg az utóbbinál a játékosoknak sikeresen meg kell védeniük különböző helyszíneket a különböző ellenségektől.

Jármű: Origin 400i

Az Origin vadonatúj felfedező hajóját arra tervezték, hogy teljes luxusban szállítsa legénységét és rakományát a galaxison keresztül, és máris letette névjegyét lenyűgöző dizájnjának és nagy hatótávolságú képességének köszönhetően. Kalandos életre tervezték, és már repülhető a ‘verzumban’.

Origin 400i

Jármű: Crusader A2 Hercules

A Crusader hatalmas katonai szállítójárművének bombázó változata, az A2 Hercules kolosszális S10-es bombákból álló rakományának köszönhetően mindenhol félelmet kelt a földi létesítményekben. A további S3 bombák, a távirányítású lövész tornyok és a nehéz védelem miatt ezzel az A2-essel komolyan számolni kell.


Crusader A2 Hercules

Funkció: Bombázás

Az Alpha 3.15 elhozza a bombázást a ‘verzumban’. Mostantól a robbanóanyagok ledobására képes űrhajók a támadó képességek teljes tárházát élvezhetik, amelyeket gyanútlan célpontokra szabadíthatnak rá Stantonban és azon túl.

Caldera RRS könnyű páncélzat

Caldera nagynyomású ruhák és RRS könnyű páncélzat

Fedezd fel a ‘verzumot’ a Caldera és az RRS új páncéljaiban. Minden új öltözet tartalmaz egy hátizsákot a Személyes leltár támogatására, így a játékosok megkapják a szükséges teherbírást, hogy túléljék az űrutazás megpróbáltatásait. A továbbiakban minden új páncélzat kap egy hozzáillő hátizsákot az önálló opciók mellett.

Új leszálló zóna Orison v2

Helyszín: Orison Leszálló zóna v2

Az Alpha 3.14-ben debütált Orison legújabb verziója a Cousin Crow’s Custom Craft, a Providence Surplus, a Crusader Showroom és számos más érdekes kiegészítéssel bővült. Látogassatok el Stanton lélegzetelállító “városába a felhők között”, és fedezzétek fel magatoknak az újdonságokat.

Ptu 3.15.1 Újdonságok:

Repülhető már a Crusader Arres Ion és Inferno. Mind két hajón az S7-es Nagy és Capitális űrhajók ellen tervezett fegyverekkel vannak felszerelve.

Crusader Arres Ion és Inferno Ship

Jól páncélzott nehéz vadászgép ,lakótérrel nem rendelkezik , de romboló tűzereje kompenzáció eme gyengeségére és kiegészíti ezt még 16 darab s3-s5-ös rakétával is.

Arres Inferno:

Akár egy csapat élén, akár egyedül vadászik nagy hajókra, az Ares Inferno olyan erő, amellyel számolni kell. Ez a ballisztikus Gatlinggal felszerelt változat pillanatok alatt átszakítja a löveghajók páncélzatát, és kisebb vadászgépeket porig rombol.

Arres Inferno Ship

Ares Ion:

Szikrázzon félelmet a legfélelmetesebb ágyúhajók és fregattok folyosóin az Ares Ion segítségével. Ez a lézerrel felszerelt változat rendkívül erős lövéseket ad le, hogy gyorsan hatástalanítsa még a legnagyobb ellenséges hajók pajzsát is.

Ares Ion Ship

Aegis Redeemer Löveghajó:

Az egyik legrégebbi hajó a játékban ami idáig váratott magára,úgy készült ,hogy csapat szállító hajó lesz,aztán kiegészült a fegyverzete egy közepes méretű támadó löveghajó formájában ,a legénysége 3-5 fő. Megannyi lövegtorony rakéta található rajta, ami jelentős tűzerőt képvisel.

Aegis Redeemer Ship

A Star Citizen támogatói által tervezett Aegis Redeemer egy erős harci hajó, amely erős fegyverzetével képes helytállni a harcban. A lövegtornyokkal és rakétákkal tarkított Redeemer páncélozott leszállóhajóként is funkcionál, amely képes páncélozott katonákat szállítani az FPS harcba!

Az e heti Inside Star Citizenben egy átfogó képet nézhettek meg a jövő béli űrharcról,manőverezés és taktikákról,fegyverek és energia szabályzásról,páncélok és a pajzsok ki balanszolásáról, és végezetül a ballisztikus lövedékek kibővítéséről.

Üdv Vertigo

Vélemény, hozzászólás?